100% sprzedaży online

100% sprzedaży online

Program:

1. Jaki jest polski e-konsument?

e-commerce i Internauta – kluczowe cyfry, portret demograficzny nabywcy, typy  polskich e-konsumentów w sieci – segmentacja online
co wpływa na podejmowanie lub zmianę decyzji zakupowych?
efekt ZMOT, ROPO i marketing rekomendacji

2. Projektowanie strategii i systemów e-commerce:

modele i definiowanie strategii e-commerce
jak wybrać optymalną platformę e-commerce – kryteria wyboru (licencje, abonament, prowizje)
specyfika projektowania elementów i serwisów transakcyjnych
projektowanie procesów sprzedażowych – użyteczność, architektura informacji, nawigacja
projektowanie kart produktowych, kategorii i strony głównej sklepu/systemu
checklista sklepu online
konstruowania procesu zamówienia – najlepsze praktyki
obsługa klienta online – krytyczne elementy logistyki, komunikacji i obsługi po-sprzedażowej
skuteczna komunikacja w projektach e-commmerce – perswazja, mechanizmy, content
Ćwiczenie praktyczne – konstruowanie modelowego szablonu.

3. Generowanie leadów – czyli jak pozyskiwać kontakty handlowe?

co to jest lead i jakie są jego rodzaje?
model generowanie leadów
taktyki i skuteczne sposoby pozyskiwania leadów w ramach B2C i B2B
dojrzewanie klienta, czyli lead nurturing w praktyce
jak projektować efektywne strony docelowe (LP)?
strategiczny trójkąt LP – co decyduje o powodzeniu akcji?
sprzedażowe sposoby komunikacji za pośrednictwem WWW
formularz kontaktowy – najlepsze wzorce i typowe błędy
Ćwiczenie praktyczne – praktyczne sposoby pozyskiwania leadów sprzedażowych.

4. Promocja i reklama online w kontekście e-commerce:

skuteczne sposoby promocji i reklamy online typu direct response
taktyka i dobór narzędzi  w zależności od wielkości projektu i budżetu (e-mail, SEM, ePR, display, etc.)
niestandardowe narzędzia promocji online w obszarze e-handlu
performance marketing i afiliacja – jak rozliczać się za efekt?

5. Pomiar efektywności – jak mierzyć i optymalizować sprzedaż?

monitoring i optymalizacja działań w obszarze e-handlu
kalkulowanie kosztów, przychodów i zysków w ramach pozyskiwania leadów
kluczowe parametry efektywnościowe w sklepach internetowych i projektach transakcyjnych – od generowania ruchu do sprzedaży
Metoda prowadzenia zajęć:
Forma wykładowo-warsztatowa bazująca na  przykładach z Polski i świata. Prezentacja raportów i badań z rynku polskiego dotycząca specyfiki. Realizowanie adekwatnych do formy ćwiczeń zakresie sprzedaży bezpośredniej jak i pozyskiwania leadów (sprzedaż pośrednia). Dyskusje i wymiana spostrzeżeń.

Cele:

Prezentacja narzędzi perswazji w sprzedaży online;
Sposoby praktycznego definiowania i segmentowania odbiorców;
Promocja projektów;
e-commerce w sieci – skuteczne metody dotarcia do nabywców;
Sztuka generowania zapytań (leadów) sprzedażowych;
Projektowanie systemów transakcyjnych i landing pages;
​Skuteczne narzędzia komunikacji z uwzględnieniem specyfiki e-commerce;
Poznanie kluczowych aspektów prowadzenia działań w zakresie e-handlu i pozyskiwania leadów;
Przybliżenie praktyki e-commerce – od definiowania grupy docelowej przez prezentację produktu po pomiar efektywności;
Przedstawienie terminów, pojęć i żargonu branżowego związanego z e-commerce i leadami;
Opanowanie sztuki doboru środków i narzędzi online do celów sprzedażowych;
Pozyskanie umiejętności w zakresie metody rozliczeń przy współpracy z partnerami online oraz pomiar efektywności.
Adresaci szkolenia:

specjaliści ds. promocji, sprzedaży, handlu oraz marketingu zamierzający rozpocząć działania w zakresie e-handlu oraz zoptymalizować/udoskonalić obecnie prowadzone aktywności.
e-marketerzy odpowiadający lub planujący za kampanie promocyjne platform i systemów e-commerce oraz posykiwanie kontaktów/klientów na usługi
kierownicy i dyrektorzy odpowiedzialni za działania w obszarze online na poziomie sprzedaży i marketingu
project managerowie (kierownicy projektów) zainteresowani sprzedażą własnych produktów/usług i projektów w sieci
Świadectwo kwalifikacyjne:
Zaświadczenia uczestnictwa w szkoleniu wydawane przez Centrum Szkoleń i Certyfikacji Wyższej Szkoły Gospodarki w Bydgoszczy.

Formalności i zgłoszenie:
- zgłoszenia można dokonać w biurze Centrum Szkoleń i Certyfikacji lub wypełniając formularz zgłoszeniowy,
- umowa o szkolenie.

Termin i miejsce:
- liczba godzin: 8,
- tryb weekendowy,
- miejsce: Wyższa Szkoła Gospodarki w Bydgoszczy, ul. Garbary 2.

Koszt:
- 650 zł
- student/absolwent WSG: 585 zł.

Płatność przelewem na konto:
Wyższa Szkoła Gospodarki w Bydgoszczy
ul. Garbary 2, 85-229 Bydgoszcz
Bank Zachodni WBK
26 1090 1072 0000 0001 1991 0567
z dopiskiem: "Opłata za kurs 100% sprzedaży online"

Aktualności

KONTAKT

Wyższa Szkoła Gospodarki
Kolegium Nauk Technicznych
ul.Grunwaldzka 25b
87-100 Toruń
tel. stacj. 56 69 69 444
tel. kom. 510 265 091
wt@byd.pl

KONTAKT

Wyższa Szkoła Gospodarki
Kolegium Nauk Medycznych
ul. Konstytucji 3 Maja 40c
87-100 Toruń
tel. stac. 52 56 70 778 lub 52 56 70 779
tel. kom. 530 961 514
pielegniarstwo@byd.pl

Newsletter

Bądź na bieżąco i otrzymuj najnowsze informacje

PARTNERZY WSPÓLNIE TWORZYMY JAKOŚĆ

  • Polskie Towarzystwo Ekonomiczne
  • LOGON SA
  • Pojazdy Szynowe PESA Bydgoszcz SA Holding
  • BZWBK
  • Mobica
  • PIT
  • Sunrise System
  • Pracuj.pl
  • Rewital
© 2024 Wyższa Szkoła Gospodarki