Organizacja pracy w recepcji
Program:
1. Rola i znaczenia recepcji w strukturze organizacyjnej zakładu hotelarskiego.
2. Prawidłowa organizacja pracy w recepcji (stanowiska pracy w recepcji, zasady współpracy z pozostałymi działami w hotelu, dokumentacja w recepcji, proces rezerwacji, usługi dodatkowe).
3. Niezbędna dokumentacja potrzebna w recepcji.
4. Profesjonalna obsługa klienta (kontakt bezpośredni, telefon, Internet).
5. Psychologiczne aspekty obsługi gości hotelowych (typologia gości, właściwa komunikacja interpersonalna, specyfika zawodu hotelarza).
6. Etyka w zawodzie hotelarza (kodeks etyki hotelarza).
7. Podstawy prawne dotyczące pracy w recepcji w zakładzie hotelarskim (Kodeks Cywilny, regulamin hotelowy).
Cele:
doskonalenie umiejętności obsługi gościa,
poznanie zasad właściwej organizacji pracy i technik pracy,
wyrobienie poczucia etyki i estetyki zawodowej,
zapoznanie się z uwarunkowaniami wynikającymi z obowiązujących przepisów prawnych.
Świadectwo kwalifikacyjne:
Zaświadczenie uczestnictwa w kursie wystawiane przez Centrum Szkoleń i Certyfikacji przy Wyższej Szkole Gospodarki w Bydgoszczy.
Formalności i zgłoszenie:
- zgłoszenia można dokonać w biurze Centrum Szkoleń i Certyfikacji lub wypełniając formularz zgłoszeniowy,
- podpisanie umowy o szkolenie.
Egzamin / zaliczenie:
- egzamin z teorii zawodowej,
- egzamin umiejętności praktycznych.
Termin i miejsce:
- liczba godzin: 16,
- tryb weekendowy,
- miejsce: Wyższa Szkoła Gospodarki w Bydgoszczy, ul. Garbary 2.
Koszt:
- 400 zł,
- student/absolwent WSG: 360 zł.
Płatność przelewem na konto:
Wyższa Szkoła Gospodarki w Bydgoszczy
ul. Garbary 2, 85-229 Bydgoszcz
Bank Zachodni WBK
26 1090 1072 0000 0001 1991 0567
z dopiskiem: "Opłata za kurs Organizacja pracy w recepcji i pionie pobytowym"