Strategia skutecznej sprzedaży
Program:
1. Rozwój osobowości sprzedawcy:
analiza swoich zasobów,
kluczowe kompetencje sprzedawcy,
rola wartości w procesie sprzedaży,
przekonania (wspierające i ograniczające),
niedoceniona mowa ciała.
2. Budowanie relacji z klientem:
psychologia komunikacji,
techniki i strategie sprzedaży w kontaktach z klientem,
profile klientów,
rozmowa telefoniczna.
3. Zarządzanie spotkaniem handlowym:
tworzenie przewagi konkurencyjnej,
ustalanie zasad spotkania,
umiejętność patrzenia oczami klienta i podążania za nim,
budowanie argumentacji sprzedażowej.
4. Negocjacje:
strony negocjacji i cel partnerów negocjacji,
strategie negocjacyjne,
role w procesie negocjacji,
reguły negocjacyjne,
negocjacje, jako gra psychologiczna.
5. Zarządzanie sobą i swoimi zadaniami:
planowanie i organizacja pracy sprzedawcy,
efektywne zarządzanie zadaniami i poziomem ich realizacji,
określenie siły priorytetów.
6. Prezentowanie rozwiązań i zamykanie sprzedaży:
przygotowanie rozwiązania dla klienta,
styl prezentacji sprzedażowej,
techniki radzenia sobie z obiekcjami klienta,
sprawdzanie gotowości klienta,
taktyki w zamykaniu sprzedaży.
Cele:
Celem szkolenia jest nabycie przez uczestników wiedzy z zakresu innowacyjnych technik sprzedaży, doskonalenie warsztatu i podniesienie świadomości handlowej, która przynosi konkretny rezultat biznesowy. Uczestnik kursu ukształtuje prawidłowo swoją postawę i świadomość handlową, otrzyma innowacyjną wiedzę z zakresu strategii i technik sprzedaży, dowie się jak przejmować kontrolę nad procesem sprzedaży, nauczy się zarządzać swoimi zadaniami, pozna skuteczne strategie negocjacyjne oraz zapozna się tajnikami prezentowania rozwiązań klientowi.
Adresaci:
Szkolenie kierowane jest przede wszystkim do osób zajmujących się handlowaniem, właścicieli firm, a także do wszystkich, którzy są zainteresowani poznaniem zawodu sprzedawcy i jego tajników. Do tych, którzy chcą się rozwijać w tym zawodzie i szukają nowych inspiracji do podniesienia własnej efektywności.
Świadectwo kwalifikacyjne:
Certyfikat uczestnictwa w kursie wystawiany przez Centrum Szkoleń i Certyfikacji przy Wyższej Szkole Gospodarki w Bydgoszczy.
Formalności i zgłoszenie:
- zgłoszenia można dokonać w biurze Centrum Szkoleń i Certyfikacji lub wypełniając formularz zgłoszeniowy,
- podpisanie umowy o szkolenie.
Egzamin / zaliczenie:
- test,
- rozwiązywanie problemu sprzedażowego lub przygotowanie prezentacji rozwiązania językiem ulgi.
Termin i miejsce:
- ilość godzin: 48,
- tryb weekendowy,
- miejsce: Wyższa Szkoła Gospodarki w Bydgoszczy, ul. Garbary 2.
Koszt:
- 970 zł,
- student/absolwent WSG: 880 zł.
Płatność przelewem na konto:
Wyższa Szkoła Gospodarki w Bydgoszczy
ul. Garbary 2, 85-229 Bydgoszcz
Bank Zachodni WBK
26 1090 1072 0000 0001 1991 0567
z dopiskiem: "Opłata za kurs Strategie skutecznej sprzedaży"