Proces Marketingowo-Sprzedażowy w Branży Budowlanej

Proces Marketingowo-Sprzedażowy w Branży Budowlanej

Proces Marketingowo - Sprzedażowy w Branży Budowlanej

Cel studiów:

Celem studiów podyplomowych jest przygotowanie uczestników do profesjonalnego wykonywania zawodu  związanego z handlem w budownictwie. Absolwent zdobędzie znacznie pogłębioną wiedzę w zakresie materiałów budowlanych i technologii betonu. Będzie potrafił dobrać innowacyjne materiały konstrukcyjne dla budownictwa jednorodzinnego. Posiądzie znajomość nowoczesnych energooszczędnych materiałów budowlanych, technologii ich produkcji i zastosowania. Absolwent posiądzie praktyczną wiedzę m.in. z zakresu budownictwa ogólnego, kierowania procesem inwestycyjnym, rysunku technicznego CAD, technologii robót budowlanych. Uzyska rozszerzoną, podbudowaną teoretycznie wiedzę i umiejętności obejmującą ekonomię, zarządzanie i marketing w budownictwie. Ponadto Uczestnicy studiów zostaną uzbrojeni w niezbędną wiedzę teoretyczną z zakresu technik sprzedaży, negocjacji, autoprezentacji oraz szeroko pojętej komunikacji, która będzie gruntownie wzmocniona treningami i zajęciami warsztatowymi.

Adresaci studiów:

Absolwenci z wykształceniem wyższym, którzy chcieliby  zdobyć  nowe kwalifikacje oraz zamierzają podjąć pracę  w budownictwie,

Studia skierowane są do przedstawicieli handlowych, pracowników sieci budowlanych, hurtowni materiałów budowlanych , wytwórni betonu, i wszystkich, którzy chcą poszerzyć swoją wiedzę na temat efektywnego funkcjonowania na rynku budowlanym

Dla osób zmotywowanych do zmiany branży na branżę budowlaną.

Program studiów:

  • Materiały i wyroby budowlane
  • Kierowanie procesem inwestycyjnych
  • Rysunek techniczny CAD
  • Podstawy budownictwa
  • Podstawy ekonomii w budownictwie
  • Podstawy organizacji i zarządzania w budownictwie
  • Technologia robót budowlanych
  • Marketing w budownictwie
  • Efektywne techniki sprzedaży
  • Promocja i sprzedaż produktów budowlanych
  • Wykorzystanie technik perswazyjnych w sprzedaży produktów budowlanych
  • Trening negocjacji biznesowych
  • Sztuka autoprezentacji
  • Seminarium dyplomowe

Forma zaliczenia:

  • Praca dyplomowa
  • Obrona

Liczba godzin: 

  • 200h

Cena: wysokość czesnego uzależniona jest od ilości rat:

  • 1 rata 4200 zł
  • 2 raty 2200 zł
  • 10 rat 460 zł

 

 

Aktualności

KONTAKT

Wyższa Szkoła Gospodarki
Wydział Techniczny w Toruniu
ul.Grunwaldzka 25b
87-100 Toruń
tel. stacj. 56 69 69 444
tel. kom. 510 265 091
wt@byd.pl

Newsletter

Bądź na bieżąco i otrzymuj najnowsze informacje

PARTNERZY WSPÓLNIE TWORZYMY JAKOŚĆ

  • Polskie Towarzystwo Ekonomiczne
  • LOGON SA
  • Pojazdy Szynowe PESA Bydgoszcz SA Holding
  • BZWBK
  • Mobica
  • PIT
  • Sunrise System
  • Pracuj.pl
  • Rewital
© 2019 Wyższa Szkoła Gospodarki