Promocja w Internecie od A do Z

Promocja w Internecie od A do Z

Program:

DZIEŃ I – PROMOCJA ONLINE – MOŻLIWOŚCI, SZANSE, NAJLEPSZE PRAKTYKI

1. Reklama i promocja online – od koncepcji do realizacji:

model komunikacji promocyjnej (piramida IAB)
modele rozliczeń kampanii internetowych online – od CPM przez CPC do CPS
rekomendacja w sieci – rosnąca siła konsumentów
przegląd rozwiązań e-promocji od A do Z – jak dobierać narzędzia do celów kampanii online?
integracja działań online i offline – przykłady aktywności
Ćwiczenie praktyczne – strategia promocji online – planowanie kampanii

2. E-mailing – najskuteczniejsza forma komunikacji online:

formy e-mail marketing - reklamowy e-mailing, newslettery i biuletyny, formy niestandardowe np. e-zin
treść w e-mailingu – nadawca, tytuł, zawartość wiadomości – jak skłaniać użytkowników do zauważenia i otwarcia wiadomości?
praktyka redagowania komunikatów za pośrednictwem e-maila – od informacji i wiedzy po perswazję i „zmuszanie” do kliknięcia?
eyetracking w e-mailingu na przykładzie wybranych branż  - jak użytkownicy widzą i czytają Twoje wiadomości?
wysyłka i pomiar efektywności – dostępne narzędzia i przegląd systemów mailingowych – co mierzyć, jak interpretować dane i wyciągać wnioski?
benchmarki i raportowanie – wskaźniki e-marketingowe w praktyce
Ćwiczenie praktyczne – projektowanie e-mailingu reklamowego

3. Społeczności:

idea Social Media – szanse i zagrożenia, czyli czy, gdzie i w jaki sposób realizować działania w ramach mediów społecznościowych
target społeczności – użytkownicy, aktywność, różnice w kontekście wieku, profilu i zainteresowań. Czy właściwie dobierasz platformę do grupy docelowej?
najpopularniejsze formy i modele social media – przegląd i kategoryzacja mediów społecznościowych od A do Z
definowanie strategii społecznościowych na przykładzie Facebook – jak zacząć i efektywnie komunikować w sferze social media?
Komunikacja w modelu „wielu-do-wielu” – język, posty, komentarze
f-commerce – czyli sposoby zarabiania w ramach social media – czy i w jaki sposób zamieniać fanów oraz followersów na klientów i lojalnych odbiorców?
Przykłady kampanii social media – Polska i świat

DZIEŃ II – MEDIA, KANAŁY KOMUNIKACJI I BADANIA

1. SEM – komunikacja marketingowa w wyszukiwarkach:

koncepcja działań SEO (Search Engine Optimization) – działania w ramach serwisu (on-site) i poza nim (off-line)
PPC - reklama Adwords w wyszukiwarce: zasady, taktyka, możliwości; od algorytmu, przez dobór słów kluczowych po treści reklam
jak zbudować strategię SEM? – praktyka, partnerzy, budżet
optymalizacja aktywności SEM – jak monitorować, wyciągać wnioski i zwiększać efektywność sprzedaży oraz leadów z internetu?
reklama kontekstowa jako uzupełnienie działań typu search marketing
Content a SEO – case study o budowaniu linków do serwisu za pośrednictwem atrakcyjnych treści
Ćwiczenie praktyczne – redaktor i SEO

2. Planowanie kampaniach targetowanych i zasięgowych w Internecie:

cele i taktyka kampanii typu display (reklama odsłonowa)
dostosowanie narzędzi do celów i budżetu promocji w sieci – czy i warto wykorzystywać bannery w komunikacji online?
planowanie mediów online – zasięg, efekt, hybrydy – jak tanio i skutecznie kupować media w sieci?
kreacje w działaniach osłonowych – ewolucja form displayowych – jak tworzyć kreacje, które użytkownicy chcą klikać?
monitoring i egzekucja – pomiar i optymalizacja kampanii online – od CPM i CTR do RTB i CPA, czyli o efektywności w pigułce
Ćwiczenia praktyczne – narzędzia vs  media

3. Koncepcja badań internetowych:

3 formy badań online (user/site/action-centric)
badania ilościowe i jakościowe – cele, formy, przykłady raportów
przegląd rozwiązań badacza online – od bezpłatnych narzędzi po modele licencjonowane
Google Analytics – kluczowe wskaźniki e-marketera w najpopularniejszym narzędziu monitorującym w sieci
praktyka usability i accesibility
Case study: raporty badawcze w sieci

4. Jak sprzedać rynkowi swój sukces?

taktyka, formy i działania w ramach internetowego Public Relations
niestandardowe instrumenty komunikacji online – marketing szeptany (word-of-mouth), podcasty i videocasty, webinaria, inne eventy online
Idea Web 2.0 – jak wybrać narzędzia, które przynoszą efekt i w jaki sposób dobierać formę do grupy docelowej
trendsetterzy – identyfikacja, angażowanie, egzekucja
mobile w praktyce:
- appvertising – reklama przez aplikacje i gry
- mobilna promocja w sieci – target, formy, dostawcy powierzchni, koszty
- geolokalizacja – od lajkowania do check’inowania
- perspektywy mobilności – telewizja, integracja z innymi kanałami, advergaming
Metody prowadzenia zajęć:
Forma warsztatowa tj. wykład z dyskusją oraz wymianą praktycznych doświadczeń. Podczas szkolenia uczestnicy zostaną zaangażowani w wykonanie zadań w grupach. Ponadto jedną z istotnych form szkoleniowych będą studia przypadków kampanii promocyjnych. Trener jest otwarty na dyskusję, analizę różnych przypadków i prezentację najlepszych praktyk z Polski i świata

Cele:

przekazanie wiedzy i praktyki w zakresie zarówno planowania taktycznego jak i całej strategii działań promocyjnych w sieci
zaprezentowanie szerokiego spektrum możliwości rynku promocji online wraz z kryteriami i praktyką wyboru form adekwatnych do postawionych celów
sposoby realizacji, wdrażania i monitoringu kampanii promocyjnych online
pomiar skuteczności, benchmark rynkowe i sztuka oceny oraz analizy realizowanych działań w sieci
poznanie "krok po kroku" elementów projektowania i realizacji kampanii promocyjnych w sieci
świadomy wybór skutecznych form, narzędzi i metod promocji internetowej
poznanie specyfiki, podmiotów i zasad organizacji rynku reklamy, PR i sprzedaży pozwalający na efektywne funkcjonowaniu w promocyjnych ekosystemie
definiowanie realnych celów i pomiar skuteczności działań w zakresie komunikacji online
Adresaci szkolenia:
Szkolenie jest adresowane do osób planujących jak i obecnie zajmujących się działaniami promocyjnymi w obszarze Internetu. Uczestnicy warsztatów wywodzą się głównie z działów: internetowych, reklamy, promocji i marketingu oraz sprzedaży. Są to zarówno specjaliści jak i osoby na stanowiskach menedżerskich odpowiadających, koordynujących bądź nadzorujących kampanie  promocyjne w Internecie.

Świadectwo kwalifikacyjne:
Zaświadczenia uczestnictwa w szkoleniu wydawane przez Centrum Szkoleń i Certyfikacji Wyższej Szkoły Gospodarki w Bydgoszczy.

Formalności i zgłoszenie:
- zgłoszenia można dokonać w biurze Centrum Szkoleń i Certyfikacji lub wypełniając formularz zgłoszeniowy,
- umowa o szkolenie.

Termin i miejsce:
- ilość godzin: 8 lub 16 (szkolenie jednodniowe lub dwudniowe)
- tryb weekendowy,
- miejsce: Wyższa Szkoła Gospodarki w Bydgoszczy, ul. Garbary 2.

Koszt:
- 1 100 zł (koszt szkolenia dwudniowego),
- 650 zł (koszt szkolenia jednodniowego),
- student/absolwent WSG:
     * 990 zł – szkolenie dwudniowe,
     * 585 zł – szkolenie jednodniowe.

Płatność przelewem na konto:
Wyższa Szkoła Gospodarki w Bydgoszczy
ul. Garbary 2, 85-229 Bydgoszcz
Bank Zachodni WBK
26 1090 1072 0000 0001 1991 0567
z dopiskiem: "Opłata za kurs Promocja w Internecie od A do Z"

Aktualności

KONTAKT

Wyższa Szkoła Gospodarki
Kolegium Nauk Technicznych
ul.Grunwaldzka 25b
87-100 Toruń
tel. stacj. 56 69 69 444
tel. kom. 510 265 091
wt@byd.pl

KONTAKT

Wyższa Szkoła Gospodarki
Kolegium Nauk Medycznych
ul. Konstytucji 3 Maja 40c
87-100 Toruń
tel. stac. 52 56 70 778 lub 52 56 70 779
tel. kom. 530 961 514
pielegniarstwo@byd.pl

Newsletter

Bądź na bieżąco i otrzymuj najnowsze informacje

PARTNERZY WSPÓLNIE TWORZYMY JAKOŚĆ

  • Polskie Towarzystwo Ekonomiczne
  • LOGON SA
  • Pojazdy Szynowe PESA Bydgoszcz SA Holding
  • BZWBK
  • Mobica
  • PIT
  • Sunrise System
  • Pracuj.pl
  • Rewital
© 2024 Wyższa Szkoła Gospodarki